iPhone 5 i düşünüyorum lakin ... bulututda sadece iPhone
larla alışveris yapılıyor dıye duydum ve göruntulu konusma muhabbetıde ole ayrıyeten msn gıbı bı programla intrnet uzerinden yapılıyormus aslı varmıdır ?