Mura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 5 i düşünüyorum lakin ... bulututda sadece iPhone
larla alışveris yapılıyor dıye duydum ve göruntulu konusma muhabbetıde ole ayrıyeten msn gıbı bı programla intrnet uzerinden yapılıyormus aslı varmıdır ?
iphone aldıgınızda artık blutut kullanmıyorsunuz ki bir dosyayı göndermenin bir çok şekli var. Yığınla application var takılmayın o kısma bence. İkiside iyi telefon bence hangisi gözünüze şık geliyorsa onu tercih edin kullanacak olan sizsiniz.