2 ay s3 kullandım bende kağıt kalem üzerindeki eşleştirmelere kandım ama öyle değil işte,
ara arada olsa takılmalar oluyor, en çok kullandığım uygulamalar ya yok yada berbat,
ele avuca gelmemesi direk sattım ve 1800 tl aldığım cihazı 1300 zor sattım iphone dışına çıkmakla en büyük hatamı yaptım, s3 kötü bir cihaz değil ama iphone ile kıyaslanamaz, ip 5 aldım ve gerçekten süper bir cihaz, s3 almakla attan inip eşşeğe binmiş gibi oldum...