• 07-11-2012, 21:21:34
    #1
    Bayram öncesinden beri Halkbank arıyordu, internet bankacılığı hakkında bilgi vermek istiyorlarmış müsait olmadığımı belirtmiştim daha sonra defalarca aradılar.

    Daha sonra bugün şubeden beni ve evi aramışlar, ne iş yaptığımı sormuşlar, ve hesabımda bakiyem olmasına rağmen kullanılabilir bakiye diye eksi bir miktar uydurmuşlar yani hesabımda para olmasına rağmen şu an çekemiyorum.

    Şubeye gitmem gerekiyormuş, kullandığım hesap daha önceden kullandığım maaş hesabımdı, PayPa ödemelerini bu hesaba aktarıyordum.

    Bu adamların derdi ne, PayPal niye para gönderiyor mu diyecekler? Vergi mi isteyecekler?
  • 07-11-2012, 21:22:58
    #2
    mebla çok yüksek ise kara para akladığınızı düşünebilirler
  • 07-11-2012, 21:24:54
    #3
    Dostum eski maaş hesabın olduğundan kredili mevduat hesabı açmışlardır.Bu hesap + ya geçmediği için aramışlardır.Paypaldan para gelmesi,vergi onları ilgilendirmez.Sıkıntı edecek bir durum yok.

    Tahminimce sana kmh açmışlar atıyorum 1000 TL.senin hesap 1000 üstüne çıkmadığından verdikleri hesabı alamamışlar.Belli bir süre sonra kapanmazsa hesap üstüne düşerler.O yüzden işini sormuşlardır.

    Yarın gidip şubeden düzeltirsin.
  • 07-11-2012, 21:30:31
    #4
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum eski maaş hesabın olduğundan kredili mevduat hesabı açmışlardır.Bu hesap + ya geçmediği için aramışlardır.Paypaldan para gelmesi,vergi onları ilgilendirmez.Sıkıntı edecek bir durum yok.

    Tahminimce sana kmh açmışlar atıyorum 1000 TL.senin hesap 1000 üstüne çıkmadığından verdikleri hesabı alamamışlar.Belli bir süre sonra kapanmazsa hesap üstüne düşerler.O yüzden işini sormuşlardır.

    Yarın gidip şubeden düzeltirsin.

    Önceden çalıştığım iş yerinde bu hesabı kullanıyordum, sonradan başka bankaya geçtiler ve bende o iş yerinden ayrıldım, 1,5 senedir kullanmıyordum sonra PayPal hesabıma ekledim ve birkaç aydır ödeme almaya başladım. Acaba hesap belli bir limiti geçtiği için mi işimi soruyorlar?

    Kafadan uydurma eksi bakiye yaptıkları için belli bir süre sonra faiz işlemez mi? Bankanın bana borcu var ama hesabıma kullanılabilir bakiyeyi eksi bir miktar yapmışlar kafadan...

    Vergi istememeleri için aldığım ödemelere ne ödemesi desem acaba?
  • 07-11-2012, 21:35:35
    #5
    Kara para aklama şüphesi olabilir. Miktar çok büyük olduğu için sorguluyor olabilirler. Vergi Maliye'nin işi ama Maliye belirli limitleri aşan işlemler yapan bireysel müşterilerin incelenmesini istemiş olabilir.
  • 07-11-2012, 21:37:57
    #6
    İnceleme olacağını sanmıyorum.Sizin işleminiz ek hesaptan dolayı sıkıntılı sanırım.Faiz tabi ki işliyor.Yarın gidince belli olur.Ödemeler nereden geliyor gibisinden soru soramaz banka size.Borç aldım arkadaştan deyip geçin.
  • 07-11-2012, 21:45:21
    #7
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kara para aklama şüphesi olabilir. Miktar çok büyük olduğu için sorguluyor olabilirler. Vergi Maliye'nin işi ama Maliye belirli limitleri aşan işlemler yapan bireysel müşterilerin incelenmesini istemiş olabilir.

    Belli limit nedir acaba? 5 - 10 bin lira için mi ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:45:21 -->-> Daha önceki mesaj 21:41:32 --

    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnceleme olacağını sanmıyorum.Sizin işleminiz ek hesaptan dolayı sıkıntılı sanırım.Faiz tabi ki işliyor.Yarın gidince belli olur.Ödemeler nereden geliyor gibisinden soru soramaz banka size.Borç aldım arkadaştan deyip geçin.

    Kredili Mevduat Hesabı , ek hesap vs. nedir bilmiyorum, bu sadece vadesiz hesap daha önceden maaş yatırılan hesap...

    Kafasına göre nasıl eksi bakiye yazıp faiz işletir durduk yerde, hesabımda belli bir para hala var ama onun on beş katını eksi bakiye olarak yazmışlar...

    PayPal'dan belli tarihlerde ödemeler çekmiştim, sadece tek bir ödeme değil, yurt dışında bir spor salonuna ortağım desem benden vergi isterler mi?
  • 07-11-2012, 21:45:52
    #8
    Bankalar hesap hareketlerinden sorumlu degildirler onlara açıklama yapmana gerek yok. Onlar aşırı para trafigi olan hesapları maliyeye bildirirler.
  • 07-11-2012, 21:48:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vergi ile ilgili değildir. o iş vergicilerin.

    halkbank hesap açarken, hesapta en az 250 liranız olursa, hesap işletim ücreti almayacağını söyler. ya da maaş hesabıysa, işletim ücreti almaz. ama sizin hesaptan bu verimi alamamışlarsa, işletim ücreti uygulayıp bakiyeyi eksiye düşürmüş olabilirler.

    çekinmeden gidip sorun. genelde tahminler yanlış çıkar böyle konularda.