İnceleme olacağını sanmıyorum.Sizin işleminiz ek hesaptan dolayı sıkıntılı sanırım.Faiz tabi ki işliyor.Yarın gidince belli olur.Ödemeler nereden geliyor gibisinden soru soramaz banka size.Borç aldım arkadaştan deyip geçin.