Bayram öncesinden beri Halkbank arıyordu, internet bankacılığı hakkında bilgi vermek istiyorlarmış müsait olmadığımı belirtmiştim daha sonra defalarca aradılar.

Daha sonra bugün şubeden beni ve evi aramışlar, ne iş yaptığımı sormuşlar, ve hesabımda bakiyem olmasına rağmen kullanılabilir bakiye diye eksi bir miktar uydurmuşlar yani hesabımda para olmasına rağmen şu an çekemiyorum.

Şubeye gitmem gerekiyormuş, kullandığım hesap daha önceden kullandığım maaş hesabımdı, PayPa ödemelerini bu hesaba aktarıyordum.

Bu adamların derdi ne, PayPal niye para gönderiyor mu diyecekler? Vergi mi isteyecekler?