vergi ile ilgili değildir. o iş vergicilerin.
halkbank hesap açarken, hesapta en az 250 liranız olursa, hesap işletim ücreti almayacağını söyler. ya da maaş hesabıysa, işletim ücreti almaz. ama sizin hesaptan bu verimi alamamışlarsa, işletim ücreti uygulayıp bakiyeyi eksiye düşürmüş olabilirler.
çekinmeden gidip sorun. genelde tahminler yanlış çıkar böyle konularda.