• 16-10-2012, 00:02:19
    #1
    Şahıs şirketi kuracağım ve sadece adres gösterme amacıyla kullanacağım bir ofise ihtiyacım var.

    İstanbul Avrupa Yakasında hali hazırda kurulu bir ofiste 1 masa bile ihtiyacımı görecektir.

    Evimin bir odasını şirket gösterme işine ev sahibi sıcak bakmadığı için böyle bir arayışa girdim.

    İlgili kişiyle kontrat yapılacaktır ve söz konusu kira ücreti her ay hesaba yatırılacaktır.

    Ofise git gel yapmayacağım yalnız bazı özel durumlarda bir kaç saatliğine ofiste bulunabilirim.

    Ofisinde boş odası , masası olanlar için küçükte olsa bir gelir imkanı olabilir.


    İlgilenen arkadaşlarla daha detaylı konuşabiliriz.
  • 16-10-2012, 00:03:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şahıs firmanızı evinizi göstererek de kurabilirsiniz. Maliye evinize gelerek gerekli kontrollerini yapar ve açılışınızı verir.
  • 16-10-2012, 00:05:05
    #3
    ev sahibi kabul etmedi hocam o yüzden mecburen bu yola başvurduk
  • 16-10-2012, 00:07:46
    #4
    Benim ve benim gibi bilmeyenler arkadaşlar için bir bilgilendirme yapabilir misiniz? Ev sahibinin bu konudaki rolü nedir tam olarak? Bende "home office" çalışma tarzıyla şahıs şirketi açma planlarına sahibim. Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
  • 16-10-2012, 00:10:54
    #5
    Bergamia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ve benim gibi bilmeyenler arkadaşlar için bir bilgilendirme yapabilir misiniz? Ev sahibinin bu konudaki rolü nedir tam olarak? Bende "home office" çalışma tarzıyla şahıs şirketi açma planlarına sahibim. Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
    Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.
  • 16-10-2012, 00:12:40
    #6
    evin bir odasını şirket gösterebilirsiniz yalnız kontrat yapmanız lazım.

    mesela daire no : 10 ise şirketiniz için yapacağınız kontratta 10/a şeklinde numara vererek kontrat yapıyorsunuz.

    kontrat iş yeri kontratı olarak düzenlenecek ve eğer ev sahibinin kirada başka iş yeri yoksa ev sahibi için kar denilebilir çünkü gelir vergisinden kara geçer bu sayede. ( biraz teknik iş )

    bizim ev sahibinin kafası bu tip işlere basmadığı için kestirip attı bende uzatmadım .halbuki kabul etseydi benim için çok büyük kar olacaktı..


    ev telefonu internet hepsini şirkete gösterip gider yazacaktım.
  • 16-10-2012, 00:13:01
    #7
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.
    Konuyu açan arkadaşımız ev sahibinin kabul etmediğini söyleyince böyle bir soru sorma ihtiyacı hissettim. Burda bir çelişki yok mudur?

    Tamamen bilgi almak için soruyorum, yanlış anlaşılmak istemem.
  • 16-10-2012, 00:13:32
    #8
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.
    kontrat yapmayacak mısın hocam ?
    kontrat olmadan nasıl olacak ?
  • 16-10-2012, 00:14:27
    #9
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evin bir odasını şirket gösterebilirsiniz yalnız kontrat yapmanız lazım.

    mesela daire no : 10 ise şirketiniz için yapacağınız kontratta 10/a şeklinde numara vererek kontrat yapıyorsunuz.

    kontrat iş yeri kontratı olarak düzenlenecek ve eğer ev sahibinin kirada başka iş yeri yoksa ev sahibi için kar denilebilir çünkü gelir vergisinden kara geçer bu sayede. ( biraz teknik iş )

    bizim ev sahibinin kafası bu tip işlere basmadığı için kestirip attı bende uzatmadım .halbuki kabul etseydi benim için çok büyük kar olacaktı..


    ev telefonu internet hepsini şirkete gösterip gider yazacaktım.
    Anladığım kadarıyla olay kontratta bitiyor. Tabi bu şekilde olduğu zaman giderler vergiden düşülebiliyor. Tamamdır, bilgi için teşekkür ederim. Kolay gelsin.