Benim ve benim gibi bilmeyenler arkadaşlar için bir bilgilendirme yapabilir misiniz? Ev sahibinin bu konudaki rolü nedir tam olarak? Bende "home office" çalışma tarzıyla şahıs şirketi açma planlarına sahibim. Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.