airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.
kontrat yapmayacak mısın hocam ?
kontrat olmadan nasıl olacak ?