Ev sahibinin sizin çalışma koşullarınıza ve kendi oluşturmak istediğiniz şartlarınıza karışmak gibi bir lüksü olamaz. Gidersiniz notere sonra da bir kaşe ve arkasından da evde bir odaya masa, pc, yazıcı v.s gibi ofis modeli yaptınız mı olay biter ve yasal yükümlülüğünüz oluşur.
Konuyu açan arkadaşımız ev sahibinin kabul etmediğini söyleyince böyle bir soru sorma ihtiyacı hissettim. Burda bir çelişki yok mudur?
Tamamen bilgi almak için soruyorum, yanlış anlaşılmak istemem.