• 24-10-2012, 08:30:53
    #19
    Tebrikler
  • 24-10-2012, 10:13:38
    #20
    iyisite.NET
    Tebrik ediyorum sizi, allah razı olsun sizden.
  • 24-10-2012, 16:40:13
    #21
    scriptleri almaya yetmez ama en azından bir askerimize yardımı olması düşüncesiyle 50 tl lik sms gönderimi yapılmıştır.
    bayram önü ilginize teşekkürler.
  • 24-10-2012, 20:25:00
    #22
    chopper07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    scriptleri almaya yetmez ama en azından bir askerimize yardımı olması düşüncesiyle 50 tl lik sms gönderimi yapılmıştır.
    bayram önü ilginize teşekkürler.
    ilgi ve alakanızdan dolayı tşk ederim hocam. talep ederseniz aşağıdaki scriptimi yollayabilirim.

    https://www.r10.net/script-satisi/843...i-al-15tl.html
  • 24-10-2012, 20:26:27
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam size pm attım ama nedense cevap vermediniz.
  • 24-10-2012, 20:28:25
    #24
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size pm attım ama nedense cevap vermediniz.
    k.b. hocam çoğu zaman foruma cepten bakıyorum pmleri okuyup daha sonra pcden cevaplayayım diyorum onda da unutuyorum hemen mesajınıza bakıp cvplıyorum
  • 25-10-2012, 09:43:58
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hocam , online olduğunuz zaman ,
    https://www.r10.net/script-satisi/843...i-al-15tl.html

    bu konudaki scripti almak istiyorum parayı size yollayacağım bağışı siz yaparsınız.Görünce pm atın ödemeyi geçelim size,Teşekkürler
  • 25-10-2012, 11:01:46
    #26
    Gerçekten Güzel kampanya Tebrik ediyorum...
  • 25-10-2012, 11:38:49
    #27
    1 adet pm atılmıştır teşekürler.