chopper07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scriptleri almaya yetmez ama en azından bir askerimize yardımı olması düşüncesiyle 50 tl lik sms gönderimi yapılmıştır.
bayram önü ilginize teşekkürler.
ilgi ve alakanızdan dolayı tşk ederim hocam. talep ederseniz aşağıdaki scriptimi yollayabilirim.

https://www.r10.net/script-satisi/843...i-al-15tl.html