• 21-10-2012, 02:51:36
    #1
    Bağış Sona ermiştir.
  • 21-10-2012, 03:02:45
    #2
    Sülo seni seviyorum
  • 21-10-2012, 03:07:53
    #3
    Proje tarafımızdan desteklenmektedir ve müşterilerimize önerilecektir. Güzel düşünce için tşkler.
  • 21-10-2012, 03:10:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam gerçekten bu tip davranışlarınızı takdir ediyorum. Bravo.
  • 21-10-2012, 06:19:49
    #5
    tşk ederim arkadaşlar.
    hep kazancak halimiz yok ya birazda yardım etmek gerekiyor
  • 21-10-2012, 06:25:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ayakta alkışladıktan sonra birde teşekür etmek istedim....
  • 21-10-2012, 08:07:15
    #7
    helal olsun hocam.R10 da böyle saygıdeger davranışları görmek gurur verici.
  • 21-10-2012, 08:10:13
    #8
    Düşünceniz için Tebrik ve teşekkür ediyorum.
  • 21-10-2012, 08:48:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir kampanya olmuş, tebrikler...