• 21-10-2012, 08:57:07
    #10
    tşk ederim arkadaşlar birşey eklemek istiyorum

    bağışlarla ilgili bir arkadaşım msn üzerinden bağış yapmasına yaparım ama gerçekten sahiplerine ulaşır mı diye bir soru geldi arkadaşlar eğer böyle düşünüp bağış yapmayan arkadaşlar var ise bayram sonuna kadar bağış kampanyası ile ilgili parayı bana gönderebilirler bende bu parayı buradaki askeriyeye giderek paraya ihtiyacı olan arkadaşlara bizzat elden paylaştırabilirim.

    askeriyelerde yardıma ihtiyacı olan çok asker arkadaşımız var bazıları direk dağıtım izni bile kullanmadan usta birliğine gidiyor nedeni dağıtım izni için memlekete git gel yol parası olmadığından bu şekilde de yardımcı olabiliriz.
  • 21-10-2012, 11:19:25
    #11
    Gerçekten çok güzel bir kampanya duyarlılığınız için teşekkürler...
  • 21-10-2012, 21:09:08
    #12
    tşk ederim arkadaşlar
  • 21-10-2012, 21:49:28
    #13
    Seni seviyorum Süleyman taktire şayan birisin
  • 21-10-2012, 21:55:36
    #14
    Toprağım 1 Numara..
  • 21-10-2012, 22:52:01
    #15
    Helal olsun demekten baska birsey kalmiyor allah gonlune gore versin herseyi
  • 21-10-2012, 23:09:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    güzel ve duyarli davranıs
  • 21-10-2012, 23:54:42
    #17
    Kardeşim sen nasıl bi adamsın ya...Süpersin kardeşim...Adam gibi adamsın...Başka söze gerek yok..Tebrikler..
  • 24-10-2012, 00:53:25
    #18
    tşk ederim ederim arkadaşlar.

    kampanyanın bitmesi için son 5 gün alacak arkadaşların ellerini çabuk tutmaları tavsiye edilir. bayramdan sonra bitecektir kampanya