tşk ederim arkadaşlar birşey eklemek istiyorum
bağışlarla ilgili bir arkadaşım msn üzerinden bağış yapmasına yaparım ama gerçekten sahiplerine ulaşır mı diye bir soru geldi arkadaşlar eğer böyle düşünüp bağış yapmayan arkadaşlar var ise bayram sonuna kadar bağış kampanyası ile ilgili parayı bana gönderebilirler bende bu parayı buradaki askeriyeye giderek paraya ihtiyacı olan arkadaşlara bizzat elden paylaştırabilirim.
askeriyelerde yardıma ihtiyacı olan çok asker arkadaşımız var bazıları direk dağıtım izni bile kullanmadan usta birliğine gidiyor nedeni dağıtım izni için memlekete git gel yol parası olmadığından bu şekilde de yardımcı olabiliriz.
PHP Bağış Karşılığı Her Scriptimden 1 Adet Satış Yapılacaktır.
32
●2.377
- 21-10-2012, 22:52:01Helal olsun demekten baska birsey kalmiyor allah gonlune gore versin herseyi