Merhaba arkadaşlar Domain aldım bunu VDS ipsini bağlamak istiyorum VDSde herhangi bir panel yok WAMP kullanıyorum.
http://probilisim.wordpress.com/2010...-dns-kurulumu/
Bu ayarları yaptım daha ne yapmam lazım
Nameserver olarak ne yazıcam?domaine? yardımcı olursanız sevinirim
Domainimi VDSye Bağlamak istiyorum Yardım
8
●675
- 06-12-2012, 03:19:50http://www.dnsstuff.com/tools#dnsRep...onlinetr.net&&
sizce olmuşmu ?
http://ns1.muonlinetr.net/ Yazınca Siteye girio çok saçma şeyler yaptım galiba
- 06-12-2012, 03:28:00Php çalıştırmak istiyormusun peki ?trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 03:28:59evet issin portunu deiştirdim onu diceksenizEditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 03:30:51Demeyecektim de neyse artık çözmüşsün zaten sen.trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 15:57:40Üyeliği durduruldubeleş plesk kursanatrhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle