Konu
Domainimi VDSye Bağlamak istiyorum Yardım
06-12-2012, 03:28:00
#5
EditAbi
trhero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
windows 2008 r2
Php çalıştırmak istiyormusun peki ?