Merhaba arkadaşlar Domain aldım bunu VDS ipsini bağlamak istiyorum VDSde herhangi bir panel yok WAMP kullanıyorum.
http://probilisim.wordpress.com/2010...-dns-kurulumu/
Bu ayarları yaptım daha ne yapmam lazım
Nameserver olarak ne yazıcam?domaine? yardımcı olursanız sevinirim