Sitelerin hitlerinin artması sonucunda Serverde sorunlar yaşamaya başladım.Şimdi başka bir makina almayı düşünüyoruz yalnız merak ettiğim bir kaç soru var .
Ben aynı Makinadan bir tane daha alıp siteleri bölersem mi daha iyi perfonmas alırım .Yoksa Daha yüksek bir makina alıp tek makinada sitelrri çalıştırısam mı daha iyi perfonmas alırım .
Şuanki Makina bu:
Intel Core 2 Duo 2.13 GHz
250 GB Hard Drive
2 GB RAM
5 IP Address
2500 GB Bandwidth
100 Mbps port uplink
Saygılar iyi çalışmalar.