hocam cevapların için Teşekkürler. Peki bu 2 makinayı nasıl kuullanmalıyım? mysql ve http leri ayırsammı daha iyi olur yoksa siteleri 2 yemi bölsem? hite göre eşit bir paylaştıma olursa?