Konu
Server Perfonması ile küçük bir sorun
19-08-2007, 00:01:30
#5
GuMgUmOk
hocam cevapların için Teşekkürler. Peki bu 2 makinayı nasıl kuullanmalıyım? mysql ve http leri ayırsammı daha iyi olur yoksa siteleri 2 yemi bölsem? hite göre eşit bir paylaştıma olursa?