• 26-09-2010, 16:36:45
    #1
    Arkadaslar yeni aldigimiz serverimizde hersey gayet mukemmel ancak bir sorunumuz var.Serverimiz uzerinden sundugumuz download linklerinde ,gec acilma durumu var.Yani serverden sunulan bir dosya linkine tikladigimizda cok gec cevap veriyor.Ama indirme hizi mukemmel.

    Bu konuda yardim edebilecek arkadas vars cok sevinirim.Ister ucret ister ucretsiz yeterki su sorunu bi halledelim.

    Server linux isletim sistemine sahiptir,plesk panellidir.
  • 26-09-2010, 18:19:55
    #2
    httpd.conf içindeki maxclients satırını silip yerine aşağıdakileri ekleyin ve apacheyi restart edin.

    ServerLimit 1024
    MaxClients 1024
  • 27-09-2010, 18:37:14
    #3
    Arkadaslar halen bir cozum bulamadik,sunucu debian isletim sistemi yani ne yaptiksak olmuyor max clients i vs yukselttik ama halen linklere gec cevap veriyor.

    indirmede felan sorun yok hizi gayet iyi ama tek sorun linklere indirmek icin tikladiginda gec cevap vermesi.

    Apacheye restart attigimda duzeliyor hersey aninda cevap veriyor linklere ama 2 dk gecmeden gene yavaslamaya basliyor.
    bunun bi cozumu yokmu ..
  • 27-09-2010, 21:20:31
    #4
    özelden server root bilgilerini ve varsa panel bilgilerini yollarsan bakayım?

    yada sadece dosya sunucusu olarak kullanıyorsanız tavsiyem nginx kurmanız. statik dosyalarda apacheden çok daha başarılı.
  • 01-10-2010, 22:09:45
    #5
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden server root bilgilerini ve varsa panel bilgilerini yollarsan bakayım?

    yada sadece dosya sunucusu olarak kullanıyorsanız tavsiyem nginx kurmanız. statik dosyalarda apacheden çok daha başarılı.
    ben kendi ubuntu serverımda nginx kullanıyorum, apacheye göre gözle görülür, gönülde hissedilir derecede bir hızlanma var ayrıca fastcgi ile php çalıştırılınca da apacheye göre yine daha hızlı çalışıyor.

    ben de nginx'i öneririm. yüksek hitli, php bir siten var ise bence sistem kaynaklarını daha az yoracak olan nginx+php-fastcgi kullanmalısın.
  • 01-10-2010, 23:21:31
    #6
    fasfakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendi ubuntu serverımda nginx kullanıyorum, apacheye göre gözle görülür, gönülde hissedilir derecede bir hızlanma var ayrıca fastcgi ile php çalıştırılınca da apacheye göre yine daha hızlı çalışıyor.

    ben de nginx'i öneririm. yüksek hitli, php bir siten var ise bence sistem kaynaklarını daha az yoracak olan nginx+php-fastcgi kullanmalısın.
    Yorum icin tesekkurler,victories arkadasim sorunumla ilgilendi sagolsun ve cozdu,bir kac degisiklik ve sizinde dediginiz gibi nginx felan kurdu su an gayet iyi,ve victories kimsenin yapmayacagi bir isi yapti cok tesekkur ediyorum serverimdeki 850 gb dosyami yedekleyip serveri bastan tertemiz kurarak yapti ve geri dosylarimi tasidi sagolsun ..
  • 01-10-2010, 23:30:23
    #7
    Serkan006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum icin tesekkurler,victories arkadasim sorunumla ilgilendi sagolsun ve cozdu,bir kac degisiklik ve sizinde dediginiz gibi nginx felan kurdu su an gayet iyi,ve victories kimsenin yapmayacagi bir isi yapti cok tesekkur ediyorum serverimdeki 850 gb dosyami yedekleyip serveri bastan tertemiz kurarak yapti ve geri dosylarimi tasidi sagolsun ..

    gozun aydin.

    gule gule kullan nginx'i