ben kendi ubuntu serverımda nginx kullanıyorum, apacheye göre gözle görülür, gönülde hissedilir derecede bir hızlanma var ayrıca fastcgi ile php çalıştırılınca da apacheye göre yine daha hızlı çalışıyor.
ben de nginx'i öneririm. yüksek hitli, php bir siten var ise bence sistem kaynaklarını daha az yoracak olan nginx+php-fastcgi kullanmalısın.
Yorum icin tesekkurler,victories arkadasim sorunumla ilgilendi sagolsun ve cozdu,bir kac degisiklik ve sizinde dediginiz gibi nginx felan kurdu su an gayet iyi,ve victories kimsenin yapmayacagi bir isi yapti cok tesekkur ediyorum serverimdeki 850 gb dosyami yedekleyip serveri bastan tertemiz kurarak yapti ve geri dosylarimi tasidi sagolsun ..