• 20-04-2024, 17:35:30
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben saat ile alakalı bir şey konuşmuyorum. bir timer oluşturmuşsunuz,
    ancak bu timer neyi tetikleyecek ? tetiklediği kısımı boş bırakmışsınız.
    Evet, fstrim.timer dosyası zaten belirli bir zaman diliminde (OnCalendar=weekly ile her hafta bir kez) otomatik olarak fstrim.service servisini tetikleyecek
    Bu nedenle, ekstra bir tetikleme için herhangi bir komuta veya işleme gerek yoktur.
    Script sadece timer dosyasını oluşturup etkinleştirir. Timer zaten belirttiğiniz zaman diliminde otomatik olarak çalışacaktır.


    Görüldüğü üzere, fstrim.timer listeleniyor ve "NEXT" sütununda "Mon 2024-04-22 00:00:00 +03" olarak belirtiliyor
    Bu, fstrim.timer'ın bir sonraki çalışma zamanının pazartesi günü saat 00:00 olduğunu gösterir yani ayriyetten saat girmek icap etmiyor
  • 20-04-2024, 17:45:14
    #11
    OmerAti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, fstrim.timer dosyası zaten belirli bir zaman diliminde (OnCalendar=weekly ile her hafta bir kez) otomatik olarak fstrim.service servisini tetikleyecek
    Bu nedenle, ekstra bir tetikleme için herhangi bir komuta veya işleme gerek yoktur.
    Script sadece timer dosyasını oluşturup etkinleştirir. Timer zaten belirttiğiniz zaman diliminde otomatik olarak çalışacaktır.


    Görüldüğü üzere, fstrim.timer listeleniyor ve "NEXT" sütununda "Mon 2024-04-22 00:00:00 +03" olarak belirtiliyor
    Bu, fstrim.timer'ın bir sonraki çalışma zamanının pazartesi günü saat 00:00 olduğunu gösterir yani ayriyetten saat girmek icap etmiyor
    hocam servisin içi boş onu diyorum.
    içi boş bir servis eklemişsiniz, herhangi bir exec yok. exec olmadan,tetikleme olmadan sadece boşa çalışıp durucak. orada mantık kurun biraz
    • OmerAti
    OmerAti bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-04-2024, 17:48:07
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam servisin içi boş onu diyorum.
    içi boş bir servis eklemişsiniz, herhangi bir exec yok. exec olmadan,tetikleme olmadan sadece boşa çalışıp durucak. orada mantık kurun biraz
    hay allahım githubun acizligi kayit etmemişim tekrar kontrol et
  • 20-04-2024, 17:50:15
    #13
    hocam trim yapan kodu eklemeniz lazım o servisin içine.
    enable, start bunlar servis ile alakalı

    güncelleme: evet şimdi oldu. geçmiş olsun
  • 20-04-2024, 17:51:36
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam trim yapan kodu eklemeniz lazım o servisin içine.
    enable, start bunlar servis ile alakalı

    güncelleme: evet şimdi oldu. geçmiş olsun
    güncelledim almamıştı aktif oldu sanırım görünmesi gerek