OmerAti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, fstrim.timer dosyası zaten belirli bir zaman diliminde (OnCalendar=weekly ile her hafta bir kez) otomatik olarak fstrim.service servisini tetikleyecek
Bu nedenle, ekstra bir tetikleme için herhangi bir komuta veya işleme gerek yoktur.
Script sadece timer dosyasını oluşturup etkinleştirir. Timer zaten belirttiğiniz zaman diliminde otomatik olarak çalışacaktır.


Görüldüğü üzere, fstrim.timer listeleniyor ve "NEXT" sütununda "Mon 2024-04-22 00:00:00 +03" olarak belirtiliyor
Bu, fstrim.timer'ın bir sonraki çalışma zamanının pazartesi günü saat 00:00 olduğunu gösterir yani ayriyetten saat girmek icap etmiyor
hocam servisin içi boş onu diyorum.
içi boş bir servis eklemişsiniz, herhangi bir exec yok. exec olmadan,tetikleme olmadan sadece boşa çalışıp durucak. orada mantık kurun biraz