Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam servisin içi boş onu diyorum.
içi boş bir servis eklemişsiniz, herhangi bir exec yok. exec olmadan,tetikleme olmadan sadece boşa çalışıp durucak. orada mantık kurun biraz
hay allahım githubun acizligi kayit etmemişim tekrar kontrol et