• 26-07-2021, 14:31:52
    #1
    ........
  • 29-09-2021, 15:52:36
    #2
    R815 ve R720XD uyumluysa iki tane almak isterim.

    Dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 29-09-2021, 16:03:53
    #3
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R815 ve R720XD uyumluysa iki tane almak isterim.

    Dönüş yaparsanız sevinirim.
    Merhaba ürünlerin yanlarında ayarlanabılır vidaları oldugundan bütün kabinler için uygundur. Ürün L tipi Universal kızak oldugundan kızakları kabine montajını yapıp donanımları üzerine oturtmak yeterli olacaktır ek bir vidalama ihtiyacı yoktur.
  • 06-12-2021, 11:20:20
    #4
    Merhaba stoklarımız güncellenmiştir.
  • 10-12-2021, 18:28:01
    #5
    arkadaştan 1 adet kabin kızağı alındı ödeme için rica ettiydim ayın 10u diye 100 tl yollamıştım 65 tl daha atacaktım bugün telefonuma yazmış ödeme nerede sözün erinde ol gibi sözler
    sanki kaçıyoruz gece işe gidecem yeni uyanmışım yediğim sözlere bakın iade ediyorum şimdi kabin kızaklarını
  • 10-12-2021, 18:39:54
    #6
    barisyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan 1 adet kabin kızağı alındı ödeme için rica ettiydim ayın 10u diye 100 tl yollamıştım 65 tl daha atacaktım bugün telefonuma yazmış ödeme nerede sözün erinde ol gibi sözler
    sanki kaçıyoruz gece işe gidecem yeni uyanmışım yediğim sözlere bakın iade ediyorum şimdi kabin kızaklarını

    Piyasaya onlarca ürün tedariği yapıyoruz çok şükür kimse ile olumsuz durumumuz olmadı. Bu arkadaş 2-3 gün önce binbir indirim talebi ile ürün istedi. Parası olmadığından kargo ücreti ve ürün bedelini de 2-3 gün sonra göndereceğini belirtti.

    Ürünü gönderdim bugünde dediği tarih oldu ve ürün eline ulaştı. Şu anda ödememi yapmıyor ürünüde geri göndermiyor. Git comnetten teslim al diyor. Hem ürünü gönderdim hem kargo parası ödedim. Param nerede diye sorunca beyimizin zoruna gitmiş.
  • 10-12-2021, 18:51:01
    #7
    barisyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çözüm bulmaya çalısıyom başta dedim kargo yaptıramıyorum.
    gidip şuan bile alırsın başta dedim anadolu yakasındayım dedin gidemem
    ben sana ne dedim siparis gelince söyle yaparım transfer insan gibi konusamıyoz bile

    Gerek yok kardeş Allahın selameti üzerine olsun.