barisyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaştan 1 adet kabin kızağı alındı ödeme için rica ettiydim ayın 10u diye 100 tl yollamıştım 65 tl daha atacaktım bugün telefonuma yazmış ödeme nerede sözün erinde ol gibi sözler
sanki kaçıyoruz gece işe gidecem yeni uyanmışım yediğim sözlere bakın iade ediyorum şimdi kabin kızaklarını

Piyasaya onlarca ürün tedariği yapıyoruz çok şükür kimse ile olumsuz durumumuz olmadı. Bu arkadaş 2-3 gün önce binbir indirim talebi ile ürün istedi. Parası olmadığından kargo ücreti ve ürün bedelini de 2-3 gün sonra göndereceğini belirtti.

Ürünü gönderdim bugünde dediği tarih oldu ve ürün eline ulaştı. Şu anda ödememi yapmıyor ürünüde geri göndermiyor. Git comnetten teslim al diyor. Hem ürünü gönderdim hem kargo parası ödedim. Param nerede diye sorunca beyimizin zoruna gitmiş.