arkadaştan 1 adet kabin kızağı alındı ödeme için rica ettiydim ayın 10u diye 100 tl yollamıştım 65 tl daha atacaktım bugün telefonuma yazmış ödeme nerede sözün erinde ol gibi sözler
sanki kaçıyoruz gece işe gidecem yeni uyanmışım yediğim sözlere bakın iade ediyorum şimdi kabin kızaklarını