• 29-12-2012, 02:58:55
    #10
    Mücahit bey gerçekten ilgili bi arkadaş v1 kullanıyorum bende v2 geçmeyi düşünüyorum Yaztek Bilişim tebrik ederim işinin hakkını veriyorlar..
  • 29-12-2012, 18:29:36
    #11
    CouldWasMySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mücahit bey gerçekten ilgili bi arkadaş v1 kullanıyorum bende v2 geçmeyi düşünüyorum Yaztek Bilişim tebrik ederim işinin hakkını veriyorlar..
    Teşekkür ederiz elimizden gelinin en iyisini yapıp müşterilerimize en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz
  • 10-01-2013, 21:15:50
    #12
    Yeni Aldım şirket v2 tasarımını Gerek teknik destek gerekse her konuda yardımlarından dolayı yaztek teknoloji çalısanlarına çok teşekkur ederim güvenli sorunsuz ticaretimiz olmustur...! 1 Adet Şirket V2 Scripti Alındı..Kuruldu Denendi..Super Script...!
  • 11-01-2013, 02:57:27
    #13
    Gerçekten çok başarılı. Hayırlı satışlar.
  • 11-01-2013, 20:44:26
    #14
    bayilere ne gibi indiirm yapılıyor ve diğer avantajlar nelerdir.
  • 12-01-2013, 14:33:23
    #15
    hayat_okulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayilere ne gibi indiirm yapılıyor ve diğer avantajlar nelerdir.
    PM ile gerekli bilgi verilmiştir.Bayilik isteyen arkadaşlar sitemiz üzerinden bayiler kısmında bulunan bayi başvuru formunu doldurarak tarafımıza mail veya 0262 988 0 160 nolu telefonumuzdan faks olarak yollayabilir.
  • 12-01-2013, 14:54:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Elinize saglık güzel çalışma hayırlı satışlar
  • 12-01-2013, 21:30:33
    #17
    Admin Paneli pm alabilirmiyim.
  • 13-01-2013, 16:01:14
    #18
    pHuLsAdiNuRa2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin Paneli pm alabilirmiyim.
    Pm gönderilmiştir.

    Saygılarımızla