• 15-01-2013, 22:14:12
    #19
    love06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Aldım şirket v2 tasarımını Gerek teknik destek gerekse her konuda yardımlarından dolayı yaztek teknoloji çalısanlarına çok teşekkur ederim güvenli sorunsuz ticaretimiz olmustur...! 1 Adet Şirket V2 Scripti Alındı..Kuruldu Denendi..Super Script...!
    Sistem sorunsuz bir şekilde kurulup teslim edilmiştir.Müşteri memnuniyeti temel ilkemizdir.

    Saygılarımızla...
  • 15-01-2013, 22:15:20
    #20
    gayet güzel tebrikler
  • 15-01-2013, 23:17:46
    #21
    Bayilik ile ilgili pm alabilir miyim? Sitenizin anasayfasına tıkladığımda yönlendiriliyorsunuz diyo ve bekliyor da.
  • 16-01-2013, 13:25:18
    #22
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik ile ilgili pm alabilir miyim? Sitenizin anasayfasına tıkladığımda yönlendiriliyorsunuz diyo ve bekliyor da.
    www.yaztekbilisim.com bizim demo sitelerimizi yayınladığımız sitedir.
    http://www.yaztekteknoloji.com.tr http://www.yaztek.net.tr adreslerinden sitemize ulaşabilir siniz.Bayilik içinde detaylı bilgi tarafınıza aktarılacaktır.
  • 23-01-2013, 19:58:31
    #23
    Üyeliği durduruldu
    v1 versiyonunda olmayan ek modülle eklenen foto galeri ve ürünler modülü v2 ile birlikte açma/kapamalı olması her isteye uygun bir yapıda olmasını sağladı.
  • 23-01-2013, 22:50:43
    #24
    Takip ettiğim bir sistemdi. 3 adet lisans satın aldım. Bu tabiki şimdilik. İstekleri karşılamada ve anlayışta asla sorun olmadı. Uzun süreli çalışmak dileği ile
  • 24-01-2013, 01:39:24
    #25
    bayilik konusunda bilgi alabilirmiyim
    saygularımla
  • 24-01-2013, 22:29:39
    #26
    balalayka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayilik konusunda bilgi alabilirmiyim
    saygularımla
    E-Mail adresinizi pm olarak gönderirseniz.Bilgileri mail atabiliriz.

    Saygılarımızla
  • 24-01-2013, 23:55:04
    #27
    Scripti çok beğendim. Ve iletişim kurup kurdurdum. İlgili bir firma. Teşekkürler..