CouldWasMySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mücahit bey gerçekten ilgili bi arkadaş v1 kullanıyorum bende v2 geçmeyi düşünüyorum Yaztek Bilişim tebrik ederim işinin hakkını veriyorlar..
Teşekkür ederiz elimizden gelinin en iyisini yapıp müşterilerimize en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz