• 12-12-2012, 23:00:22
    bende demo almak isterim. denemek için.
  • 13-12-2012, 00:08:20
    Üyeliği durduruldu
    cost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende demo almak isterim. denemek için.
    Gerekli mesajlar gönderildi, bu arada sistemimizde bulunan bir imleme sitesi sahibinden mesaj var;

    Hocam Bişey Bekleyerek Bilgilendirmiyorum sizi. inanın Programla imleme Yapıyorum Normalde. Sizin imlerde Hata oldumu girip sisteminizden imleme yapıyorum Kontrol Amaçlı yada tanıtım yazılarımı imliyorum. sistem başarılı. Yalnız Bazı Kullanıcılar Bedava Diye Sabah Akşam imleme (spam) yapıyor.
    imleme Aralarında 10-20 dk bekleseler tüm imlemeleri kabul edilir. Ucuz Verilince Arkadaşlar Biraz Yoğun Çalışıyor.imleme Aralarında 5-10 dk mola vermesi gerekir.Sistemin Sürekliliği için Yardımcı olmaya çalışıyorum. yoksa içerikleri ardı ardına girio, kendi sitemiz spam durumuna düşecek bu yüzden.
    imleme sistemini seo açısından bende kullanıyorum, bu kadar site için A Class IP ler sağlıyorum. Hepsi Farklı IP Olsun imlemeler etkili olsun diye.Kendi Sitelerimize Destek Sağlarken Sizede Yardımcı olabiliyoruz. Önemli Olan Bu.Uyarırsanız Sevinirim.

    İyi çalışmalar
  • 13-12-2012, 08:49:50
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli mesajlar gönderildi, bu arada sistemimizde bulunan bir imleme sitesi sahibinden mesaj var;

    Hocam Bişey Bekleyerek Bilgilendirmiyorum sizi. inanın Programla imleme Yapıyorum Normalde. Sizin imlerde Hata oldumu girip sisteminizden imleme yapıyorum Kontrol Amaçlı yada tanıtım yazılarımı imliyorum. sistem başarılı. Yalnız Bazı Kullanıcılar Bedava Diye Sabah Akşam imleme (spam) yapıyor.
    imleme Aralarında 10-20 dk bekleseler tüm imlemeleri kabul edilir. Ucuz Verilince Arkadaşlar Biraz Yoğun Çalışıyor.imleme Aralarında 5-10 dk mola vermesi gerekir.Sistemin Sürekliliği için Yardımcı olmaya çalışıyorum. yoksa içerikleri ardı ardına girio, kendi sitemiz spam durumuna düşecek bu yüzden.
    imleme sistemini seo açısından bende kullanıyorum, bu kadar site için A Class IP ler sağlıyorum. Hepsi Farklı IP Olsun imlemeler etkili olsun diye.Kendi Sitelerimize Destek Sağlarken Sizede Yardımcı olabiliyoruz. Önemli Olan Bu.Uyarırsanız Sevinirim.

    İyi çalışmalar
    çok doğru söylemiş ben de katılıyorum. biz insanoğlu birşey bulduk mu öldürene kadar canını çıkarıyoruz.
    şahsen ben günde 2 veya 3 kez imleme yapıyorum ve bu bile gayet etkili oluyor.
    arkadaşlar herşeyinizi imlerseniz siteniz google tarafından spam durumuna düşebilir ve imleme yaptığınız site bile spame düşebilir.

    sonra açıkta kalırsınız.
    lütfen dikkate alalım
  • 13-12-2012, 14:47:48
    Üyeliği durduruldu
    Sisteme 10 dakikalık aralıklarla atış yapabilmek için bir sistem kodluyorum, eğer son atışınızdan 10 dakika geçmemişse tekrar atış yapamıyorsunuz.Bu sayede spamı önlemiş oluruz sanırım.Bu yararlı olacaktır.

    Bu arada yenile.net'de bir problem vardı, başlık ve içerik gözükmüyordu o problem aşıldı herkese duyurulur.
  • 13-12-2012, 22:48:37
    Üyeliği durduruldu
    Pingleme özelligi gelebilir aslında?
  • 14-12-2012, 02:34:18
    Bende ödeme detaylarıyla birlikte pm alabilirmiyim.
  • 14-12-2012, 09:51:45
    ödeme kısmında alıcı adı soyadı gerekiyor. alabilirmiyim
  • 14-12-2012, 15:53:50
    Rss ile eklenen veriler için bir önerim olacak;
    rss ile yalnızca url çekiyor anladığım kadarıyla. Title, desc ve keywordsleri siteye girip düzenliyor. Bunun yerine tüm bu verileri de rss'den çekse, biz de bu yapıya göre rss hazırlasak çok daha pratik olur.
    Sebebi, sayfalarımda title ve açılamada sabit kullandığım bir yapı var "başlık- slogan - site" adı şeklinde duruyor. Fakat ben imlerken yalnızca "title"ı yani başlığı göndermek istiyorum. Dolayısıyla her imleme için rss'den çektiğim veriyi düzenlemem gerekiyor.

    İkinci önerimi siz kendiniz de belirtmişsiniz, aynı sayfanın defalarca gönderilmesini istemiyorsunuz. Bunu kod yoluyla engellemeniz mümkünse harika olur. Günde 2 - 3 imleme yapıyorum ama aynı içeriği gönderme ihtimalim de yok değil. Bunu kod ile engelleyerek bizi bu ikilemden kuratarabilir, kendi çekincenizi de ortadan kaldırabilirsiniz. Zaten aynı sayfanın defalarca imlenmesi kimseye de fayda sağlamıyor.

    Bunun yanısıra; sistemin geleceği için günlük veya zaman aralıklı limitlemeleri düşünmenizde fayda görüyorum. İstismar kaçınılmaz, hepimiz aynı kaynağı kullanıyoruz, bir iki kişinin spamleri yüzünden bu sistemden mahrum bırakılmak istemeyiz.
  • 14-12-2012, 19:56:49
    Demo Warsa pm alabilir miyim. Tskler...