• 25-10-2012, 18:20:35
    #19
    pm alabilir miyim?
  • 25-10-2012, 21:26:39
    #20
    Niye hep mafya scripti yani neden olan birşey kodluyorsunuz?
    Bence daha farklı oyunlar yapılabilir mesela bir ikariam scripti veya osmanlı benzeri vs gibi oyunlar olabilir talep ve getirisi yüksek olur diye düşünüyorum.
  • 25-10-2012, 21:54:00
    #21
    hayirli olsun. bi ekran goruntusu de ben alayim
  • 25-10-2012, 22:52:15
    #22
    hocam fiyat ve görüntü alabilir miyim
  • 25-10-2012, 22:57:28
    #23
    detaylı pm alabilirmiyim acaba
  • 27-10-2012, 20:32:25
    #24
    Özel mesajlar atıldı dönüş bekleniyor.
  • 27-10-2012, 22:42:15
    #25
    Ekran görüntüleri ve detaylı bir pm alabilirmiyim.
    Kolay gelsin iyi çalışmalar.
  • 28-10-2012, 00:43:34
    #26
    Üyeliği durduruldu
    tüm detayları pm rica ediyorum
  • 28-10-2012, 23:17:45
    #27
    pm istedim ama gelmedi.