Özel Yapım Mafya Scripti | Geliştirme Aşaması - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PHP Özel Yapım Mafya Scripti | Geliştirme Aşaması
26
●
1.654
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
PHP Özel Yapım Mafya Scripti | Geliştirme Aşaması
1
2
3
25-10-2012, 18:20:35
#19
neXus
pm alabilir miyim?
25-10-2012, 21:26:39
#20
CanK
Niye hep mafya scripti yani neden olan birşey kodluyorsunuz?
Bence daha farklı oyunlar yapılabilir mesela bir ikariam scripti veya osmanlı benzeri vs gibi oyunlar olabilir talep ve getirisi yüksek olur diye düşünüyorum.
25-10-2012, 21:54:00
#21
Zzzz
hayirli olsun. bi ekran goruntusu de ben alayim
25-10-2012, 22:52:15
#22
ahmetok
hocam fiyat ve görüntü alabilir miyim
25-10-2012, 22:57:28
#23
BesimCatalkaya
detaylı pm alabilirmiyim acaba
27-10-2012, 20:32:25
#24
Rockerz
Özel mesajlar atıldı dönüş bekleniyor.
27-10-2012, 22:42:15
#25
sezgin
Ekran görüntüleri ve detaylı bir pm alabilirmiyim.
Kolay gelsin iyi çalışmalar.
28-10-2012, 00:43:34
#26
Yigittt
Üyeliği durduruldu
tüm detayları pm rica ediyorum
28-10-2012, 23:17:45
#27
neXus
pm istedim ama gelmedi.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler