• 20-10-2012, 17:25:35
    #10
    PM'ler gönderildi.
  • 20-10-2012, 18:18:25
    #11
    pm alayım.
  • 20-10-2012, 20:48:41
    #12
    Öm alabilir miyim?
  • 22-10-2012, 21:20:28
    #13
    Script geliştirme aşamasında hala, işler hala olumlu.
    Bütün istek PM'ler cevaplandı.
    Olumlu/Olumsuz dönüş bekleniyor.
  • 22-10-2012, 22:34:19
    #14
    detaylı pm lütfen.
  • 22-10-2012, 22:56:04
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilir miyim?
  • 24-10-2012, 20:42:00
    #16
    PM'ler gönderildi. Fakat hala cevap alamadım kimseden.
    Dönüş yapacak olanlar PM isterse sevinirim.
  • 24-10-2012, 20:43:15
    #17
    bende pm alabilirmiyim
  • 24-10-2012, 22:40:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ayni sekilde bende pm alabilirmiyim