Niye hep mafya scripti yani neden olan birşey kodluyorsunuz?
Bence daha farklı oyunlar yapılabilir mesela bir ikariam scripti veya osmanlı benzeri vs gibi oyunlar olabilir talep ve getirisi yüksek olur diye düşünüyorum.