• 30-09-2007, 11:33:22
    #1
    https://www.r10.net/script-satisi/748...ugevdo-v2.html
    adresinde lugelasın yaptığı scripttir
    arkadaşlar bu scriptin bana ait lisansını satıyorum almak isteyen olursa p.m ile msn adresini söylesin satma sebebim ben askerim haftada bigün nete giriyom bu işlerde haftada bigünle olmuyor ilgilenemiyom script lisansı size ait domain adresine reglencek ve dosyaları verilcek
    lugelassan konuşmuştuk alırken tek lisans ama istediğinde başka domain e kaydırır şeklinde anlaşmıştık ikinci el lisansımı satığım için uygun fiyat
    Fiyat 150 YTL
    fiyat güncellendi
  • 01-10-2007, 18:44:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşündüğün fiyat nedir ?
  • 02-10-2007, 00:52:52
    #3
    script için düşündüğün fiyatı yazarsan bizde ona göre hareket ederiz. ayrıca lugelas'tan izin alındı mı satış için?
  • 04-10-2007, 17:13:47
    #4
    lugelasdan ucuz fiyat söylersen satın alırım
  • 06-10-2007, 16:00:46
    #5
    200 YTL ye lisansımı satıcam arkadaşlar
  • 20-10-2007, 15:42:54
    #6
    fiyat güncellendi 150 YTL ye satıyorum
  • 20-10-2007, 15:48:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    artık lisans değiştirme hakkınız olmadığını bildirmem gerekir. mailde belirttim
  • 20-10-2007, 15:55:17
    #8
    iyide hoja önceden scripti aldığımda böyle bişi yoktu artık demişsin konu açılış tarihinden öncemi bildirmiştin?
    Date: Thu, 18 Oct 2007 01:18:30 +0300
    diyor mail tarihi
    benim lisansımı satışa açtığım tarih 30-09-2007, 11:33 AM
    yani 18 gün sonra mail atıyon baştan alırken söyleseydin eywallah
    bu sebepten ticari etik olarak bu lisansımı satmamı engellememeniz gereklidir eğer engellerseniz bu lisansımı sizden daha ucuza satığım içindir

    neyse satış devam ediyor
  • 20-10-2007, 15:56:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben lisans değiştirme olayını alıp satasınız diye değil domain banlandığında veya sanda vs girdiğinde mağdur olmayın diye yapmıştım ve bunu online check ile kontrol ediyordum. online check kaldırıldı ve artık lisans değişimi yapmıyorum