ben lisans değiştirme olayını alıp satasınız diye değil domain banlandığında veya sanda vs girdiğinde mağdur olmayın diye yapmıştım ve bunu online check ile kontrol ediyordum. online check kaldırıldı ve artık lisans değişimi yapmıyorum