iyide hoja önceden scripti aldığımda böyle bişi yoktu artık demişsin konu açılış tarihinden öncemi bildirmiştin?
Date: Thu, 18 Oct 2007 01:18:30 +0300
diyor mail tarihi
benim lisansımı satışa açtığım tarih 30-09-2007, 11:33 AM
yani 18 gün sonra mail atıyon baştan alırken söyleseydin eywallah
bu sebepten ticari etik olarak bu lisansımı satmamı engellememeniz gereklidir eğer engellerseniz bu lisansımı sizden daha ucuza satığım içindir
neyse satış devam ediyor