• 03-09-2012, 03:51:05
    #10
    Eline sağlık Alone Çok beğendim. Bilmem beni hatırladın mı ? uzun zamandan sonra seni görmek güzel.
  • 03-09-2012, 04:08:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kısmetse 1 adet alacağım bir müşterim için v2 si falan çıkıp gelişecekmi onuda sormak isterim

    yalnız buna daire sahiplerine şifre verilecek şekilde ödeme bildirimi yapmaları vs. gibisinden yada sipariş geçmeleri gibisinden eklentiler yapılabilirmi benim düşündüğüm projede 24 saat başında eleman bekleyip voip hattan sipariş geçecek 0800 lü hattım varda
  • 03-09-2012, 04:41:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısmetse 1 adet alacağım bir müşterim için v2 si falan çıkıp gelişecekmi onuda sormak isterim

    yalnız buna daire sahiplerine şifre verilecek şekilde ödeme bildirimi yapmaları vs. gibisinden yada sipariş geçmeleri gibisinden eklentiler yapılabilirmi benim düşündüğüm projede 24 saat başında eleman bekleyip voip hattan sipariş geçecek 0800 lü hattım varda
    Makul ücretler karşılığında daire sahiplerine şifre verilebilir, ödeme bildirimide yapılabilir. Yalnız sipariş geçme olayını anlamadım. Siparişten kastınız nedir hocam?

    Belli bir miktar satış gerçekleşirse tabii ki v2 çıkartabilirim. Aklımda birkaç eklenti daha var.

    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık Alone Çok beğendim. Bilmem beni hatırladın mı ? uzun zamandan sonra seni görmek güzel.
    Hatırladım üstad çok teşekkür ederim.
  • 03-09-2012, 04:44:07
    #13
    kapıcı modülü demek istiyor sanırım arkadaş.
    taleplerini site üzerinden kapıcıya bildirebilecekleri birşey sanırım
  • 03-09-2012, 14:50:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapıcı modülü demek istiyor sanırım arkadaş.
    taleplerini site üzerinden kapıcıya bildirebilecekleri birşey sanırım
    Tabii ki böyle bir şeyde yapılabilir ama bu sisteme uyar mı bilemiyorum.

    Bir arkadaş alacağım demişti ama geri dönüş yapmadı. Fiyatı 40 TL'ye çekiyorum. Dileyen olursa ulaşabilir bana özel mesaj ile.
  • 08-09-2012, 13:46:54
    #15
    merhabalar
    sistemden 1 adet almak isterim. fakat kullanıcı girişi ve kullanıcıların sadece borçlarını görebileceği bir kullanıcı paneli de koyabilir miyiz? özel mesaj ile iletişim bilgilerimide gönderdim.
    teşekkürle
  • 21-11-2012, 23:59:38
    #16
    merhaba kolay gelsin almak istiyorum nasıl alabilirim.
  • 22-11-2012, 00:45:08
    #17
    hocam yeni şifrelerle pm alabilirmiyim
  • 22-11-2012, 00:46:45
    #18
    19-09-2012 Tarihinde Banlandi | Sebep: Dolandırıcılık - https://www.r10.net/forumda/870116-al...dolasiyor.html | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970

    2 yıl önce ki mesajımı alıntı yapıyorum değişen bir şey yok adam halen banlı. banlanan üyelikler açılmıyor yani arada bi ısrar edenlere örnek