kapıcı modülü demek istiyor sanırım arkadaş.
taleplerini site üzerinden kapıcıya bildirebilecekleri birşey sanırım
Tabii ki böyle bir şeyde yapılabilir ama bu sisteme uyar mı bilemiyorum.
Bir arkadaş alacağım demişti ama geri dönüş yapmadı. Fiyatı 40 TL'ye çekiyorum. Dileyen olursa ulaşabilir bana özel mesaj ile.