F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısmetse 1 adet alacağım bir müşterim için v2 si falan çıkıp gelişecekmi onuda sormak isterim

yalnız buna daire sahiplerine şifre verilecek şekilde ödeme bildirimi yapmaları vs. gibisinden yada sipariş geçmeleri gibisinden eklentiler yapılabilirmi benim düşündüğüm projede 24 saat başında eleman bekleyip voip hattan sipariş geçecek 0800 lü hattım varda
Makul ücretler karşılığında daire sahiplerine şifre verilebilir, ödeme bildirimide yapılabilir. Yalnız sipariş geçme olayını anlamadım. Siparişten kastınız nedir hocam?

Belli bir miktar satış gerçekleşirse tabii ki v2 çıkartabilirim. Aklımda birkaç eklenti daha var.

tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık Alone Çok beğendim. Bilmem beni hatırladın mı ? uzun zamandan sonra seni görmek güzel.
Hatırladım üstad çok teşekkür ederim.