• 29-09-2007, 11:57:20
    #19
    Bütün scriptlerimin tasarimi degistirilerek satisa cikarilacaktir.
    Sanirim bu degisime en cok sen sasiracaksin arkadasim.
    Gör bakalim; insanlar nasil da gelisiyormus iki saat icinde. Belki o zaman anlarsin bunun nasil bir duygu oldugunu!.
    Forumda korudugum seviye ve kaliteyi korumak adina susmayi tercih ediyorum su andan itibaren.
    Saygilar.

    ( Bu aksam firtina kopacak.. )
  • 29-09-2007, 11:59:06
    #20
    ben satmıyorum kardeşim mübarek gün bizde biliyoruz.

    kardeşim sanki biz Müslüman değiliz. tartışmaya gerek yok.

    ben satmaktan vazgeçtim tüm hatalı benim huzunlu arkadaşın dedikleri doğrudur.

    ben onun scriptinin aynısını satıyorum.

    satışa o devam edecek nede olsa aynısı ya verir artık.

    ama arkadaştan script aldıktan sonra bir gün script satıyorum derseniz sattığı script deki 1 nokta onda olsun o scripti sahiplenir, benim der.
  • 29-09-2007, 12:02:49
    #21
    Bu arada;

    tasarimin ilk halini görmek isteyen arkadaslar lütfen takip etsinler;
    Firefox icin
    I.Explorer icin

    Sonra kalkipta kimse bu nasil is demesin.
    Yorum yapan arkadaslari o zaman da beklerim yorum yapmak icin.
  • 29-09-2007, 12:02:56
    #22
    yahu yap sat tabiki sen daha iyisini yapıcan buna itiraz eden yok. bir kere deneyim farkı var.

    ama sende bana yaptığın scripti tasarımı değiştirip, editleyip satıyorsun ne oldu. hemde kendi ağızıla söyledin ben söylüyorum evet senin scripti aldım.

    alırkende dedim ki kendimi geliştirmek için alıyorum. dedim mi???

    ama sen bana aynı scripti değiştirip satıcam demedin. bu durumda sen kurallara uymuyorsun.

    şunu niye kafana sokmuyorsun benzerlikler görmen senin yaptığın script olması anlamına gelmiyor.
  • 29-09-2007, 12:04:20
    #23
    arkadasın yorumundan sonra boyle yorum yapmak seni dahada suclu duruma düşürüyo farkındasındır insallah. kusura bakma arkadasım ama bu konuyu acmakla suclu sen gibisin
  • 29-09-2007, 12:08:34
    #24
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu yap sat tabiki sen daha iyisini yapıcan buna itiraz eden yok. bir kere deneyim farkı var.

    ama sende bana yaptığın scripti tasarımı değiştirip, editleyip satıyorsun ne oldu. hemde kendi ağızıla söyledin ben söylüyorum evet senin scripti aldım.

    alırkende dedim ki kendimi geliştirmek için alıyorum. dedim mi???

    ama sen bana aynı scripti değiştirip satıcam demedin. bu durumda sen kurallara uymuyorsun.

    şunu niye kafana sokmuyorsun benzerlikler görmen senin yaptığın script olması anlamına gelmiyor.

    Ben bu isi bilmiyorum o zaman!!!

    " ama sen bana aynı scripti değiştirip satıcam demedin. bu durumda sen kurallara uymuyorsun."

    Bu nasil bir kelime ya. Sen sanirim ya yazdiklarini okumuyorsun ya da kuduklarini yazamiyorsun. Ben saticam demedim, sende satacagim demedin!! Ben satmam. Öyle bir terbiyesizligi 100-150 YTL icin yapmadim, yapmamda!! Ben script satarken kodlamalarim kesinlikle satilmayacak sarti koydum!! Daha önceki bot kodlamalarinda neden kodlari sifreli verdigimi simdi anladin mi!???

    Aninda 180 derece dönmek deyimi yeniden anlam buldu.
    Arkadaslar sanirim okuduklarinda hak vereceklerdir.
    Artik tamam yazmicam. Kapatalim konuyu. Ticaretimize bakalim ( ssenin anladigin bicimdeki ticaret.. )
  • 29-09-2007, 12:13:43
    #25
    arkadaşlar satış durdurulmuştur. tüm yaptığım terbiyesizlikten , .erefsizlikten dolayı huzunlu den özür diliyorum.