SATIŞ DURDURULMUŞTUR.
TÜM YAPTIĞIM TERBİYESİZLİKTEN VE .EREFSİZLİKTEN DOLAYI huzunlu DEN ÖZÜR DİLERİM.
EĞER BÖYLE BİR SCRİPT İSTİYORSANIZ PM
den ARKADAŞLA İLETİŞİME GEÇİN SİZE EN İYİ ŞEKİLDE TESLİM EDER
Film izleme sitesi scripti SATILIK
24
●2.342
- 29-09-2007, 05:44:29
- 29-09-2007, 06:18:521. Sattiginiz scriptin telif hakki vs. var mi acaba?
2. Script ALINIK mi yoksa KENDİ KODLAMANIZ mi?
Bu sorular yanitlanmamis, satis sablonuna aykiri bu bir.
Tarafimdan kodlanan bir scripttir bu iki.
Ben bu scriptin satis haklarini vermedim ve bu scriptin satilabilirligi konusunda kodlamadan önce yaptigimiz anlasmada her hangi bir ifade yoktu. Sadece imajlari degistirerek scriptin satilmasi pek de hos bir durum degil. Su an diyecek tek kelime bulamiyorum. Yapilan saygisizliga son derece üzüldüm.
Yukarda siraladigim sebebler gözönünde bulundurularak; emege saygi ilkesi dogrultusunda yetkili arkadaslardan satisin durdurulmasini talep ediyorum.
Not: Scripti almak isteyen arkadaslar benimle irtibata gecebilir.
Saygilar. - 29-09-2007, 11:03:40arkadaş yazdırmış olduğum bir script yüzünden ondada üyelik paneli olması nedeni ile direk benim scriptim diyor. istersen ikisini senden kur karışılaştıralım.
sonuçta ben alırken scripti kendimi geliştirmek için alıyorum dedim. - 29-09-2007, 11:20:53+
Download bölümü icin ekledigin kisim Tinymce. Yani embed kodlarini almaya musait. Oraya download linklerini alt alta yazin demistim. Link yerine embed kodu yazarsan ayni sekilde gösterir.
Bu isi bilmiyor olsam susacagim.
Mubarek gun tövbe tövbee.
Emege az da olsa saygin olsaydi keske.
Neyse!
Script tarafimdan kodlanmistir.
Ve bu arkadasa satmasi icin musade vermedim.
Yorumu scripti alacak arkadaslara birakiyorum. - 29-09-2007, 11:21:57tamam kardeşim sende film scriptini satabilirsin.
kendi başlığını aç, demonu koy satışını yap.
benim başlığımda satış yapmaya çalışıyon ve satışı baltalıyorsun forum kurallarına aykırıdır. - 29-09-2007, 11:23:39yahu ben sana ne dedim alırken kodları açık yapmanı istiyorum kendinimi geliştirmek için dedim mi demedim mi
- 29-09-2007, 11:29:30Üyeliği durdurulduEger Arkadas'a Script parayla Yazdıysan Bence Istedıgı gibi satar + Ben suanda Almak İstesem 100 $'lıgı Alırım Cunku Başlık Onun Başlıgı Ve Onun Hakkı !