yahu yap sat tabiki sen daha iyisini yapıcan buna itiraz eden yok. bir kere deneyim farkı var.
ama sende bana yaptığın scripti tasarımı değiştirip, editleyip satıyorsun ne oldu. hemde kendi ağızıla söyledin ben söylüyorum evet senin scripti aldım.
alırkende dedim ki kendimi geliştirmek için alıyorum. dedim mi???
ama sen bana aynı scripti değiştirip satıcam demedin. bu durumda sen kurallara uymuyorsun.
şunu niye kafana sokmuyorsun benzerlikler görmen senin yaptığın script olması anlamına gelmiyor.
Ben bu isi bilmiyorum o zaman!!!
" ama sen bana aynı scripti değiştirip satıcam demedin. bu durumda sen kurallara uymuyorsun."
Bu nasil bir kelime ya. Sen sanirim ya yazdiklarini okumuyorsun ya da kuduklarini yazamiyorsun. Ben saticam demedim, sende satacagim demedin!! Ben satmam. Öyle bir terbiyesizligi 100-150 YTL icin yapmadim, yapmamda!! Ben script satarken kodlamalarim kesinlikle satilmayacak sarti koydum!! Daha önceki bot kodlamalarinda neden kodlari sifreli verdigimi simdi anladin mi!???
Aninda 180 derece dönmek deyimi yeniden anlam buldu.
Arkadaslar sanirim okuduklarinda hak vereceklerdir.
Artik tamam yazmicam. Kapatalim konuyu. Ticaretimize bakalim ( ssenin anladigin bicimdeki ticaret.. )