Bu arada;

tasarimin ilk halini görmek isteyen arkadaslar lütfen takip etsinler;
Firefox icin
I.Explorer icin

Sonra kalkipta kimse bu nasil is demesin.
Yorum yapan arkadaslari o zaman da beklerim yorum yapmak icin.