Özellikler iyide Temayı Değiştirin Bence. Güzel Bir Grafik Şart Böyle Bir yazılıma
Şuandaki Temanız BloggerDa Bir Temayla Aynı
http://sirkettanitimii.blogspot.com/
PHP L0pht Firma Scripti v1.0 - Full SEO & SEF URL
16
●2.251
- 17-08-2012, 18:36:42Extc. lisans gerekmiyor, her bir kişi müşteri gibi gösterilebilir. Yani kişi başı lisans alınabilir, ki buda olması gerekiyor. İşin özü problem yaratacak bir durum yokAliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:36:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:41 --
Düşünceniz için teşekkür ederim. Bir den fazla tema seçeneği eklenecektir, güncellemelerde hep üzerine koyacağız inşallahasmmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2012, 16:53:01Bencede bu tema değişirse daha iyi olacaktır.
Yanlış hatırlamıyorsam bi arkadaş daha kurumsalda bu temayı kullandı.
çok benzeri olmuş. - 21-08-2012, 10:53:17Yorumunuz icin tesekkurler.senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
