• 17-08-2012, 18:33:20
    #10
    Özellikler iyide Temayı Değiştirin Bence. Güzel Bir Grafik Şart Böyle Bir yazılıma

    Şuandaki Temanız BloggerDa Bir Temayla Aynı

    http://sirkettanitimii.blogspot.com/
  • 17-08-2012, 18:36:42
    #11
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam Themeforest sitesinde yer alan Unite teması olması lazım bu. Hocam şu mesaja bi bakın isterseniz.

    https://www.r10.net/1065571282-post14.html
    Extc. lisans gerekmiyor, her bir kişi müşteri gibi gösterilebilir. Yani kişi başı lisans alınabilir, ki buda olması gerekiyor. İşin özü problem yaratacak bir durum yok

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:36:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:41 --

    asmmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikler iyide Temayı Değiştirin Bence. Güzel Bir Grafik Şart Böyle Bir yazılıma

    Şuandaki Temanız BloggerDa Bir Temayla Aynı

    http://sirkettanitimii.blogspot.com/
    Düşünceniz için teşekkür ederim. Bir den fazla tema seçeneği eklenecektir, güncellemelerde hep üzerine koyacağız inşallah
  • 18-08-2012, 00:59:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Script beklediğimizden fazla ilgi gördü

    Yorum yapan arkadaşlarımıza teşekkür ederiz .
  • 19-08-2012, 16:32:03
    #13
    Herkesin bayramini kutlarim, hayirli bayramlar. Satis gunceldir
  • 19-08-2012, 16:53:01
    #14
    Bencede bu tema değişirse daha iyi olacaktır.
    Yanlış hatırlamıyorsam bi arkadaş daha kurumsalda bu temayı kullandı.
    çok benzeri olmuş.
  • 21-08-2012, 10:53:17
    #15
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede bu tema değişirse daha iyi olacaktır.
    Yanlış hatırlamıyorsam bi arkadaş daha kurumsalda bu temayı kullandı.
    çok benzeri olmuş.
    Yorumunuz icin tesekkurler.
  • 22-08-2012, 21:15:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar kardeşim, paneli çok sevdim
  • 23-08-2012, 00:54:07
    #17
    themeforest gibi sitelerden alınan temalar üzerine yapılan sistemlerin satışı yasak