senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede bu tema değişirse daha iyi olacaktır.
Yanlış hatırlamıyorsam bi arkadaş daha kurumsalda bu temayı kullandı.
çok benzeri olmuş.
Yorumunuz icin tesekkurler.