AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam Themeforest sitesinde yer alan Unite teması olması lazım bu. Hocam şu mesaja bi bakın isterseniz.

https://www.r10.net/1065571282-post14.html
Extc. lisans gerekmiyor, her bir kişi müşteri gibi gösterilebilir. Yani kişi başı lisans alınabilir, ki buda olması gerekiyor. İşin özü problem yaratacak bir durum yok

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:36:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:41 --

asmmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikler iyide Temayı Değiştirin Bence. Güzel Bir Grafik Şart Böyle Bir yazılıma

Şuandaki Temanız BloggerDa Bir Temayla Aynı

http://sirkettanitimii.blogspot.com/
Düşünceniz için teşekkür ederim. Bir den fazla tema seçeneği eklenecektir, güncellemelerde hep üzerine koyacağız inşallah