Extc. lisans gerekmiyor, her bir kişi müşteri gibi gösterilebilir. Yani kişi başı lisans alınabilir, ki buda olması gerekiyor. İşin özü problem yaratacak bir durum yok

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:36:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:41 --
Düşünceniz için teşekkür ederim. Bir den fazla tema seçeneği eklenecektir, güncellemelerde hep üzerine koyacağız inşallah