ŞarkıSözü Scripti V3 + Css Tasarım + 10k Şarkı Sözü Db Full Seo + Bot vs vs vs...
36
●4.028
- 09-10-2007, 22:13:04Üyeliği durdurulduArkadaşlar uzun süredir pek giremiyorum nete bugün girdim verdiğim sözü tuttum yeni tasarım ve bi kaç ek özellikle yeniden döndürdüm scripti.
Daha V3 versiyonu satılmadı pek. İki arkadaşa sattık nasip değilmiş.
Bari şu V3,5 Satılsında Bayramda Aç Gezmeyelim
Özellikleri Sıralamak gerekirse hemen hemen herşey aynı tasarım değişti ve seo güçlendirildi.
Bazı sayfalarda .html di ama şuanda % 60 sadece link yani örnek vermek gerekirse
YerliMp3.Org | Şarkı Sözleri - Lyrics - Türkçe Şarkı Sözleri - Yabancı Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü - sarki sozleri - şarkı sozleri
Şarkı Sözleri | YerliMp3.Org | Şarkı Sözleri - Lyrics - Türkçe Şarkı Sözleri - Yabancı Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü - sarki sozleri - şarkı sozleri
En Popüler Şarkı Sözleri | YerliMp3.Org | Şarkı Sözleri - Lyrics - Türkçe Şarkı Sözleri - Yabancı Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü - sarki sozleri - şarkı sozleri
vs. vs. vs.
Fiyat ayrımı yok İkisininde Son Fiyatı 150 YTL
Çok acil paraya ihtiyaç duymasam bu kadar ucuza vermezdim daha fazla ayrıntı almak isteyenler olursa
https://www.r10.net/871606-post1.html
bu linke baksın özellikler dediğim gibi aynı.
Demo V3,5 : YerliMp3.Org | Şarkı Sözleri - Lyrics - Türkçe Şarkı Sözleri - Yabancı Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü - sarki sozleri - şarkı sozleri
Edit:
Arkadaşlar isteyen olursa eğer Bu Scripti mp3 scriptine çevirip üzerine fazla bişey koymadanda satabilirim Siz nasıl isterseniz
Saygılarımla.. - 24-10-2007, 17:05:34Üyeliği durdurulduMerhaba Arkadaşlar,
Satışımız tüm hızıyla olmasada devam ediyor şuana kadar 4 kişiye satılmıştır Son bir kişiye daha satılacaktır.
Demonun biri parkta o yzden başka demo vericem
http://sarki.gen.tr
bu script v 3 versiyonudur
YerliMp3.Org | Şarkı Sözleri - Lyrics - Türkçe Şarkı Sözleri - Yabancı Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü - sarki sozleri - şarkı sozleri
Bu versiyon ise v3,5 versiyonudur.
İyi Çalışmalar Dilerim... - 09-02-2008, 04:34:10Üyeliği durdurulduKardeşim Sana scripti attığımda manisadaydım ve şuan ankaradayım sana link vericem msn de isen veya pm atarım o db yi yüklersin. Durumumu anlatamam neyse mail atıyorum ve bu kadar aceleyle buraya mesaj yazmak ve karalamak bu kadar olmamalı. Botunda tüm kodları karşı sitenin bir kaç kodunu değiştirmesi yüzünden bozulmuş durumda. O yüzden çalışmıyor ve baştan uyarlaması saatler alır. ona ayıracak vaktim ve internette o kadar kalıcak PARAM olmadığı için yapamadım yapmaya çalıştım ama olmadı sonra düştüm netten. ve şuanda ankarada bir arkadaşın evinden gecenin bi yarısı bu mesajı bildiren bi arkadaş sayesinde buraya yazıyorum. Saol kardeş teşekkür ederim...
