Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sorun alternatifli bi şekilde çözümlenmek sözü ile mesajımı editliyorum.
Bu arada amacım karalamak degil yerimde kim olsa aynısını yapardı. msnden yazdım zaten sorunları, durumuna saygı duyarak beklemeye geçiyorum