Sorun alternatifli bi şekilde çözümlenmek sözü ile mesajımı editliyorum.

Bu arada amacım karalamak degil yerimde kim olsa aynısını yapardı. msnden yazdım zaten sorunları, durumuna saygı duyarak beklemeye geçiyorum